Monday, March 23, 2009

Pentru inceput...


Welcome, my friends!

Here, whole generations of ghosts have raised their eyes and wings each morning to unbounded space...


De ceva timp in urma am inceput sa simt tot mai acut nevoia de a-mi "contabiliza" ideile, gandirile si reflectiile asupra diverselor lucruri care ma preocupa. In acelasi timp, deoarece am un stil destul de neobisnuit de gandire sau de abordare a lucrurilor, eram tot mai des nevoit sa ma explic/justific, asa ca, de acum in colo, cei cu adevarat interesati vor avea acces la parerile si sentimentele mele asupra chestiunilor pe care eu le consider importante. Nu ma voi limita doar la anumite subiecte sau domenii si refuz sa respect orice tipar obisnuit. Voi exprima intr-o ordine total aleatorie si in cel mai potrivit mod (dupa parerea mea) orice imi trece prin "bone box"-ul care mi-a fost dat sa-l am pe umeri.

Vreau, totodata, sa profit de spatiul acesta si sa creez in el un vortex de sclipiri geniale ale diferitelor entitati care au existat sau inca mai exista pe planeta asta aproape rotunda. Voi incerca, pe cat posibil, sa re-aduc in atentia mea si in atentia "curiosilor" care vor sta sa-si oboseasca ochii citind din pata asta neagra de spatiu virtual acele momente in care niste fiinte, aparent asemanatoare cu mine sau cu voi, au reusit sa depasasca limitele obisnuite printr-o explozie uimitoare, pentru unii orbitoare sau prea rasunatoare ca sa o poata suporta. Acea explozie este Arta!

M-am referit la "blogul" meu ca fiind o pata neagra in spatiu (ar trebui sa fie www.mairon-annatar.BLACKspot.com). Pentru multi, negru inseamna ceva rau, malefic, ceva care trebuie evitat, insa, pentru mine, negrul reprezinta vastitatea, mediul cel mai potrivit pentru ca orice fenomen sa straluceasca la capacitatea sa maxima. Imaginati-va cum ara arata cerul noptii alb sau roz sau portocaliu sau cine-stie-ce culoare "vesela"! Toate stelele si-ar piede din stralucire si din individualitate. Tot negrul reprezinta un semn de eleganta si seriozitate, lucruri pe care incerc pe cat posibil sa mi le impun.

Cel mai important lucru este ca acest "black spot" o sa ma ajute sa imi mentin o oarecare coerenta. In lumea asta, cam toate lucrurile sunt inter-conectate si odata ce uiti o mica chestiune risti sa-ti dai peste cap o intreaga filosofie. In felul asta, o sa am macar inregistrate undeva blocurile principale cu care pot construi oricand ceva cat de cat solid.

Orice creatie are nevoie de un anumit schelet (de obicei facut din componente solide), dar fara micile detalii nu ar fi niciodata completa, asa ca voi pastra in acest loc si experientele si trairile mele aparent neimportante, dar care ajuta la completarea acestui mini quasar.


Nu fac chestia asta pentru a obtine aprecierea sau dispretul cuiva. Nu astept reactii de nici un fel din partea nimanui. Cu toate astea, daca simtiti careva ca ati putea aduce o completare sau o imbunatatire la micul meu vortex, nu ezitati!


Be seeing you!

1 comment:

  1. nice... tare de tot ca ai gasit o metoda prin care sa-ti exprimi opiniile sincere, gandurile neconstranse si care in acelasi timp nu afecteaza pe nimeni intr-un mod neplacut, deoarece diferentele intre oameni nu sunt tot timpul vazute cu ochi buni, iar tu esti putin diferit (nu intr-un sens peiorativ).

    ReplyDelete